Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Sjukhuset

Av Josefine Sigrid Andersson - 20 september 2013 12:42

Ah, vilket skämt alltså...

Hade tid klockan nio i ingång 1. När jag kommer till ingång 1 hänvisar dom till ingång 19. Vart fanligger ingång 19 då?

Irriterad utav bara helveteyrar jag omkring helt förvirrad utan någon att fråga. Klockan går å jag hittar inte. Inte en enda karta heller... Stor suck, panikångest!

Åker hem å väntar på att klockan ska bli halv tio så jag kan ringa å skälla. När väl klockan slår telefontid å jag ringer så kopplas jag bort! Ahmän hallå där, tack för den! Ringer igen å kommer fram. Irriterad som fan, tur barnmorskan var trevlig i alla fall. Bokar en ny tid å får en vägbeskrivning. Tycker dä är rätt kul att jag fick en tid dom inte hade tidigare män,aja...

Provtagning gjord. Nu ska jag snart fara å luncha mä Eve på thaien. Mums mums!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Sigrid Andersson - 19 oktober 2013 18:58


Igårkväll blev dä hänga i garaget mä grabbarna. Nå konstigt ljud i Fårrden... Blev lite bättre idag efter dom hade i nån magisk olja i alla fall. Idag har jag jobbat, i vanlig ordning, gått mä Eeza, käkat mä Eve å Koffe å precis duschatå lockat hh...

Av Josefine Sigrid Andersson - 18 oktober 2013 19:46

Män här kommer ett inlägg! Har i stortsätt bara jobbat å jobbat å jobbat sen sist. Förra fredagen storstädade jag efter jobbet, sen hämtade jag Jonas å Matte å hade groggafton hos mig. Efter dä for dom på krogen å jag åkte lite raggarbil. Livet...

Av Josefine Sigrid Andersson - 7 oktober 2013 21:56

Hej på er! Nu vare ett tag sen jag skrev å dä har inte hänt så mycket sen dess. Förra veckan försökte jag bara överleva jobbet. Helt slut i kroppen, så orkade inte göra mycket mer alls. I fredags tänkte vi dra till Hudik å lyssna på en kompi...

Av Josefine Sigrid Andersson - 30 september 2013 21:26

Helgen bara swishade förbi. I fredags kom dä en kille från Sthlm och köpte ådin. Dom skulle till Hudik å hämta en till, så nu ska min gamla bil bli racebil. Dom ska slänga i V8a i den, fränt! På fredagskvällen for jag å Eve till Toppstugan å sä...

Av Josefine Sigrid Andersson - 27 september 2013 14:11

Som rubriken lyder är jag fortfarande sjuk. Händer alltså inget roligt alls om dagarna. Ska fara å handla Sinova om ett tag. Sjukhuset vägrar ju skriva ut penicillin åt mig, även fast dom konstaterat att det är bihålorna som gör mig sjuk hela tide...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards