Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Long time - No see

Av Josefine Sigrid Andersson - 7 oktober 2013 21:56

Hej på er!

Nu vare ett tag sen jag skrev å dä har inte hänt så mycket sen dess.

Förra veckan försökte jag bara överleva jobbet. Helt slut i kroppen, så orkade inte göra mycket mer alls.

I fredags tänkte vi dra till Hudik å lyssna på en kompis som skulle spela på en pub män vi fick igen som körde, så jag tände en brasa å myste ner mig hemma män kvällen avslutades mä å tuffa runt i Fårrden mä Koffe å Anders.

I lördags for jag, Pirkko å pappa mä hundarna till Rättvik på marknaden. Gick nästan ett helt varv män var inge kul i regnet, så vi köpte mat efter två timmar å for hem igen.

Väl hemma var jag genomfrusen, så jag kröp ner å värmde mig i två timmar. Sen gjorde jag mig klar å for på inflyttningsfest hos Robin å Lisa. Så himla kul!

Kvällen fortsatte på krogen å avslutades i plyman. Var hemma vid fem, halv sex kanske.

Måttligt bakis igår, gjorde ingenting förutom å ligga nerbäddad.

Kortdag på jobbet idag, så gick en skön långpromenad mä Eeza efter jobbet å tog sen tag i lite städning.

Nu äre sovdags!

Mysbrasa

Jag innan partyt

Anledningen till varför jag var magsjuk igår, att man aldrig lär sig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Sigrid Andersson - 19 oktober 2013 18:58


Igårkväll blev dä hänga i garaget mä grabbarna. Nå konstigt ljud i Fårrden... Blev lite bättre idag efter dom hade i nån magisk olja i alla fall. Idag har jag jobbat, i vanlig ordning, gått mä Eeza, käkat mä Eve å Koffe å precis duschatå lockat hh...

Av Josefine Sigrid Andersson - 18 oktober 2013 19:46

Män här kommer ett inlägg! Har i stortsätt bara jobbat å jobbat å jobbat sen sist. Förra fredagen storstädade jag efter jobbet, sen hämtade jag Jonas å Matte å hade groggafton hos mig. Efter dä for dom på krogen å jag åkte lite raggarbil. Livet...

Av Josefine Sigrid Andersson - 30 september 2013 21:26

Helgen bara swishade förbi. I fredags kom dä en kille från Sthlm och köpte ådin. Dom skulle till Hudik å hämta en till, så nu ska min gamla bil bli racebil. Dom ska slänga i V8a i den, fränt! På fredagskvällen for jag å Eve till Toppstugan å sä...

Av Josefine Sigrid Andersson - 27 september 2013 14:11

Som rubriken lyder är jag fortfarande sjuk. Händer alltså inget roligt alls om dagarna. Ska fara å handla Sinova om ett tag. Sjukhuset vägrar ju skriva ut penicillin åt mig, även fast dom konstaterat att det är bihålorna som gör mig sjuk hela tide...

<3

Av Josefine Sigrid Andersson - 25 september 2013 15:30


Mysigt har vi i alla fall

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards