Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefine Sigrid Andersson - 19 oktober 2013 18:58

Igårkväll blev dä hänga i garaget mä grabbarna. Nå konstigt ljud i Fårrden... Blev lite bättre idag efter dom hade i nån magisk olja i alla fall.

Idag har jag jobbat, i vanlig ordning, gått mä Eeza, käkat mä Eve å Koffe å precis duschatå lockat hhåret. Kör på pudel ikväll!

Vet dock inte vad som händer. Film mä Jonas å nå fler eller nå annat tok.

Vad ska ni själva hitta på?

Guldlock

Av Josefine Sigrid Andersson - 18 oktober 2013 19:46

Män här kommer ett inlägg!

Har i stortsätt bara jobbat å jobbat å jobbat sen sist.

Förra fredagen storstädade jag efter jobbet, sen hämtade jag Jonas å Matte å hade groggafton hos mig. Efter dä for dom på krogen å jag åkte lite raggarbil. Livet är förjävla fint alltså!

På lördagen firade vi syster hos mamma. Massa gofika å mys, sen åt jag, syster å Patrik på Eat & Meat. Asgott!
Kvällen spenderades i Anders nyinköpta impala. Muuums, helt kär!

I söndags jobbade jag in lite tid å i måndags for jag till Gävle för operation.

Dom borrade, slet å sydde. Nu är jag en visdomstand fattigare å har så sjukt ont!

Måndag å tisdag låg jag däckad, i onsdags träffade jag Elin en sväng å torsdag + idag har jag jobbat.

Svullnaden börjar gå ner i munnen män stygnen börjar göra ont istället. Längtar inte till nästa månad, då ska den andra i underkäken tas...

Postade en jacka å en klänning efter jobbet. Köpte dessa på tradera män klänningen var på tok för stor å jackan skickade jag iväg för att jag hittade en spritt ny. I Love it! Sen har jag hälsat på far.

Nu ska jag försöka äta lite med min ömma mun, sen bire nog ut å ragga mä favoritpojkarna!

Jobb hela helgen, tagga tagga!

Grillade kycklinglårfilé i söndags. Så jävla gott!

Jackorna. Skickade iväg den till vänster å Nya kärleken till höger <3

Mammas fina nybyggda stall. Någon som letar stallplats i Söderhamn?

Av Josefine Sigrid Andersson - 7 oktober 2013 21:56

Hej på er!

Nu vare ett tag sen jag skrev å dä har inte hänt så mycket sen dess.

Förra veckan försökte jag bara överleva jobbet. Helt slut i kroppen, så orkade inte göra mycket mer alls.

I fredags tänkte vi dra till Hudik å lyssna på en kompis som skulle spela på en pub män vi fick igen som körde, så jag tände en brasa å myste ner mig hemma män kvällen avslutades mä å tuffa runt i Fårrden mä Koffe å Anders.

I lördags for jag, Pirkko å pappa mä hundarna till Rättvik på marknaden. Gick nästan ett helt varv män var inge kul i regnet, så vi köpte mat efter två timmar å for hem igen.

Väl hemma var jag genomfrusen, så jag kröp ner å värmde mig i två timmar. Sen gjorde jag mig klar å for på inflyttningsfest hos Robin å Lisa. Så himla kul!

Kvällen fortsatte på krogen å avslutades i plyman. Var hemma vid fem, halv sex kanske.

Måttligt bakis igår, gjorde ingenting förutom å ligga nerbäddad.

Kortdag på jobbet idag, så gick en skön långpromenad mä Eeza efter jobbet å tog sen tag i lite städning.

Nu äre sovdags!

Mysbrasa

Jag innan partyt

Anledningen till varför jag var magsjuk igår, att man aldrig lär sig...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards